سازش ۱۲ پرونده قتل در میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام عادل گل‌حسینی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم میاندوآب اظهار داشت: این شهرستان با گرفتن رضایت از اولیای دم رتبه نخست استانی و رتبه ممتاز کشوری را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر،,

وی افزود: این موفقیت‌ها مرهون تلاش همکاران شورای حل اختلاف شعبه ۱۲، وساطت ریش‌سفیدان و افراد ذی‌نفوذ در جلب رضایت اولیای دم برای گذشت از اجرای حکم است.

,

رییس دادگستری میاندوآب، گفت: باید به این امر توجه شود که با تبلیغات، فرهنگ‌سازی و استفاده از اندیشه‌ نخبگان می‌توان در پرونده های بیشتری  به سازش رسید.

,

حجت‌الاسلام گل‌حسینی اظهار داشت: باید نخبگان، اندیشمندان و استادان حوزه و دانشگاه در رابطه با پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه ورود پیدا کرده و فرهنگ سازی کنند.

,

وی تاکید کرد: باید فرهنگ صلح و سازش در جامعه ترویج شود زیرا  ورود ۷۰ هزار پرونده به محاکم قضایی میاندوآب در طول یک سال زنگ خطر و تلنگری به نخبگان و اندیشمندان جامعه است تا عزم خود را در جهت حل این موضوع معطوف کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس دادگستری میاندوآب‌ با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم و سازش در جامعه جدی گرفته شود، گفت: 12 پرونده منجر به قتل در این شهرستان طی یک سال گذشته به سازش منجر شد.