آمادگی مجلس برای حمایت از خانواده شهدای آتش نشان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه سالروز حادثه تلخ ساختمان پلاسکو، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، یاد شهدای آتش نشان در این حادثه را گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
الهیان در دیدار با مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و جمعی از مدیران این سازمان، از فداکاری‌های آتش نشانان و شهدای قهرمان پلاسکو قدردانی کرد.
,
 
,
وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک و مساعدت جهت حل مشکلات خانواده‌های شهدای آتش نشان عنوان کرد: کمیته کارشناسی، مسائل و مشکلات سازمان آتش‌نشانی باید تشکیل شود و جهت طرح در صحن علنی مجلس، در کمیسیون‌های مربوطه مورد تبادل نظر قرار بگیرد.
,
 
,
مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت حمایت از پرسنل و خانواده‌های معظم شهدای آتش نشان، خواستار مساعدت نمایندگان مجلس برای بررسی خلأ قوانین در حوزه ایمنی ساختمان‌ها و فضاهای شهری شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: راهکارهای تأمین منابع مالی پایدار و مشکلات آتش نشانان در حوزه‌های مختلف از جمله الحاق یک تبصره به قانون شاغلین مشاغل سخت و زیان آور از جمله مواردی است که از مجلس می‌خواهیم برای تحقق آنها ما را یاری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
 منبع : مهر 
,
,
 
]
عضو فراکسیون زنان مجلس در دیدار با مسئولین سازمان آتش نشانی، برای حمایت از خانواده شهدای آتش نشان، اعلام آمادگی کرد.