حضرت زهرا(س) الگویی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قاسم متقی نیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: ارتباط عاطفی، قلبی و معنوی اهل بیت(ع) خصوصا حضرت فاطمه(س) از نظر معنویت و عبادی باعث رشد و کمال در انسان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای همه مسلمین است، افزود: الگو گیری از رفتار و گفتار حضرت فاطمه(س) به عنوان اسوه و الگویی در سبک زندگی اسلامی است که بهره گیری از رفتار این بزرگ بانوی اسلام می تواند انسان را به سعادت برساند.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه ابعاد مختلفی در زندگی حضرت زهرا(س) الگوی شیعیان است، گفت: در بُعد عبادی این بانوی بزرگ سرآمد بودند و مقام عبودیت ایشان برای همه ما یک الگوی بی نظیر است چرا که یک عابد به تمام معنا بودند.

,

حجت الاسلام متقی نیا تصریح کرد: در بُعد اجتماعی حضرت فاطمه(س) در خانواده بسیار به خوبی رفتار می کردند و در سیره تربیتی نیز به عنوان یک مادر توانستند فرزندانی رشید و بی نظیر را تربیت کنند که نمونه آن امام حسین(ع) بود که واقعه عاشورا را در تاریخ با هدف حفظ اسلام و ارزشها رقم زد.

,

وی بیان کرد: در مسائل سیاسی، حضرت فاطمه(س) در برنامه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضور داشتند و نقش این بانوی بزرگ در این جهات بسیار حائز اهمیت بود.

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه حضرت زهرا اولین شهیده راه ولایت بودند افزود: اعتقاد ایشان به ولایت و اهمیت به این امر مهم سبب شد تا حضرت فاطمه(س) در این راه به شهادت برسد و جان خود را در این راه تقدیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی تمام‌عیار برای همه مسلمانان است، گفت: امام حسین(ع) تربیت شده مکتب حضرت زهرا(س) است که واقعه عاشورا را با هدف حفظ اسلام و ارزش‌ها به پا کرد.