۳۱۷ نفر تاکنون در تربت حیدریه بر اثر کرونا جان باختند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه در خصوص تامین کالاهای اساسی این شهرستان در گفت و گو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه ما مسئول تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها هستیم نه تامین بازار، افزود: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی اتخاذ شده تا اقلام ضروری با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه به دنبال بازنگری در میزان سهمیه های ابلاغی کالاهای اساسی هستیم، بیان کرد: مردم با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره‌سازی و خرید مازاد، ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

,

رستمی، خروج شهرستان از وضعیت قرمز و اضطراری ناشی از شیوع کرونا را حاصل تعامل و همراهی مردم با مسئولین دانست و تاکید کرد: نحوه توزیع اقلام اساسی باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد که در این راستا از مردم درخواست داریم در محل توزیع این کالاها فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه تاکنون ۳۱۷ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان باختند، گفت: در حال حاضر وضعیت مطلوبی داریم و تعداد بستری ها از ۲۲۰ نفر به ۱۸ نفر کاهش یافته است

,

رستمی بار دیگر عادی پنداری و ساده انگاری بیماری کرونا را خطرناک دانست و از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز ار تجمعات و اجتماعات غیر ضروری مسئولین را در امر مدیریت شیوع این بیماری همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
رستمی با بیان اینکه تاکنون ۳۱۷ نفر در این شهرستان بر اثر بیماری کرونا جان باختند، گفت: تعداد بستری ها به ۱۸ نفر کاهش یافته است.