۲۵۰ مدرسه استان زنجان به اینترنت پر سرعت متصل می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و همایش تقدیر از شوراهای برتر استان زنجان،اظهارداشت:  کسب موفقیت‌های استان زنجان را مرهون نقش رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: نباید نقش رسانه‌ها دست کم گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه کسب رتبه برتر آموزش و پرورش مرهون تلاش فرهنگیان، شوراهای آموزش و پرورش، خیرین و مدیران این دستگاه‌ و تدابیر نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان است، ادامه داد: کسب جایگاه برتر افتخار است اما حفظ آن باید مورد توجه بوده و اجازه نداد خدشه‌دار شود.
,
 
,
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در دوران کرونا تعطیل نبود و فعالیت آن ده برابر شده است چرا که تهیه محتوا و پک‌های آموزشی و ارائه فعالیت های آموزشی در فضای مجازی کار معلمان را چندین برابر کرد.
,
 
,
مقام عالی استان زنجان با بیان اینکه در دوران کرونا شاهد نمودهایی از ایثارگری معلمان بودیم که حتی در بستر بیماری هم به تدریس مشغول بودند، ادامه داد: پژوهش موضوع مهمی است که باید در شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گیرد.
,
 
,
استاندار زنجان با اشاره به اینکه عدم برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت از نبود پژوهش سرچشمه می‌گیرد، ادامه داد: عدم توجه به پژوهش موجب شده تا پژوهش‌ها منجر به تولید ثروت در کشور نشود.
,
 
,
حقیقی برضرورت شناسایی معلمان گمنام و زحمکتش در مناطق محروم که در دوران کرونا بیشترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند، تاکید کرد و گفت: روسای آموزش و پرورش و فرمانداران معلمان در شناسایی معلمان زحمتکش باید تلاش کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه از یک هزار و 675 مدرسه شهری در استان زنجان 563 مدرسه به اینترنت وصل هستند، ادامه داد: از یک هزار و 112 مدرسه روستایی نیز 293 مدرسه به اینترنت وصل نبودند.
,
 
,
این مقام مسئول بیان داشت: با حضور وزیر ارتباطات با ایجاد ۹۹ سایت موافقت شد که با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۱۵ هزار خانواده صاحب اینترنت پرسرعت می‌شوند.
,
 
,
استاندار زنجان تصریح کرد: ۹۹ سایت راه‌اندازی شده در دهه فجر با حضور وزیر به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی این سایت‌ها، 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت وصل می‌شوند.
,
 
,
وی گفت: با تلاش خیرین تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان توزیع شده است و ۲ میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات با 4 درصد در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است تا نیازها در این زمینه برطرف شود.
,
 
,
این مقام مسئول بیان داشت: بر اساس سند تحول آموزش و پرورش برنامه سه ساله راهبردی تعیین و برش استانی آن ارائه شده است.
,
 
,
استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ جایگاه استان زنجان در زمینه کرونا ویروس مهم است در صورتی که این تلاش‌ها به واکسن وصل شود، موفقیت‌ها تضمین شده است، افزود: برای حفظ این موقعیت باید تک تک مردم تلاش کنند.
,
 
,
حقیقی خاطرنشان کرد: برای کنترل بیماری کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به اینکه ۷۰ درصد بستری‌های استان زنجان را سالمندان تشکیل می‌دهند ضروری است.
,
 
,
وی یادآور شد: بالای ۹۰ درصد سالمندان استان زنجان با خانواده‌های خود زندگی می‌کنند که باید خانواده‌ها مراعات کنند که دچار بیماری کرونا نشده و اگر گرفتار شدند به نقاهتگاه‌ها مراجعه کنند تا سالمندان درگیر نشوند‌.
,
 
,
این مقام مسئول برضرورت استفاده از بستر شبکه شاد برای اطلاع رسانی پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان سفیران سلامت هستند که باید در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شبکه شاد اطلاع رسانی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: با حضور وزیر ارتباطات،250 مدرسه استان زنجان در دهه فجر انقلاب اسلامی به اینترنت پر سرعت متصل می‌شوند.