اجرای عملیات خلع ید ۱۱۰ هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس قنبری در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار داشت: در حوزه استحفاظی شهرستاناسلام آبادغرب در سال جاری بالغ بر ۸۰ هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و در مجموع بالغ بر ۳۰ هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.

مدیر منابع طبیعی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: تعدادی از زمین خواران شناسایی شده و پرونده ایشان به دستگاه قضایی ارجاع شده است، البته این موارد مربوط به سال های گذشته است که هرساله اقدام به تجاوز به حریم اراضی ملی نموده و  به زمین کشاورزی خود الحاق نموده اند.

 قنبری عنوان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب ۱۳۵ هزار هکتار اراضی ملی دارد که با توجه به گسترده بودن اراضی ملی شهرستان و محدودیت های بودجه و اعتباری، نقاط حساس جنگلی در طول سالیان گذشته و سال جاری در اولویت قرار گرفته و سالانه ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر خط تنسیق اجرا می شود و امسال نیز تاکنون ۲۰ کیلومتر خط تنسیق اجرا شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی شهرستان عنوان کرد: همکاری این عزیزان در حفاظت از اراضی ملی قابل تقدیر است و باعث دلگرمی همکاران ما شده است.

انتهای پیام/

, اسلام آبادخبر,
,
,
,
,
,
,
,
]
عباس قنبری گفت: در حوزه استحفاظی شهرستان اسلام آبادغرب در سال جاری بالغ بر ۸۰ هکتار بصورت یکجا خط تنسیق اجرا شده و بالغ بر ۳۰ هکتار در مقیاس های کوچکتر خلع ید صورت گرفته است.