حسنی، رئیس هیات والیبال استان زنجان شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی چچکی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز سه شنبه 30 دی ماه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، گفت: استان زنجان، شرایط لازم برای رشد و توسعه والیبال را دارد و از استعدادهای خوبی بهره‌مند است و امیدواریم با حمایت فدراسیون در این عرصه، قهرمانان خوبی به جامعه والیبال کشور تقدیم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تنها حمایت فدراسیون و حضور ورزشکاران کافی نیست، اظهار داشت: بزرگان باید شرایط را فراهم کرده و اتحادی برای حضور ورزشکاران باید داشته باشیم.

,

خلیلی با بیان اینکه اتحاد، لازمه رشد والیبال خواهد بود تا بتوانیم از وجود همه افراد استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: رئیس جدید هیات والیبال استان از وجود همه عزیزان استفاده می‌کنند تا موجب رشد و توسعه والیبال شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه استعدادیابی، بهترین عامل برای توسعه والیبال ما خواهد بود، گفت: هیات والیبال باید برای تمام استان، کار کند و فقط شهرستان زنجان را نبیند در حالی که در گذشته در سایر هیات‌های ورزشی نیز مشاهده شده که تمرکز فقط بر روی مرکز استان بوده است.

,

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات لیگ باید جزء وظایف هیات والیبال استان باشد، اظهار داشت: هیات باید در کنار اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اسپانسر و جذب منابع مالی باشد زیرا یکی از راه‌های علاقه‌مندی استعدادها به ورزش، داشتن حداقل یک تیم دسته یکی است.

,

خلیلی با بیان اینکه ورزش در دوران شیوع کرونا بیشترین آسیب را در سطح جامعه دیده است، خاطرنشان کرد: در سطح همگانی که عوارض آن در آینده مشخص می‌شود، آسیب‌های متعددی خواهد بود در حالی که پیشگیری از بیماری با توسعه ورزش همگانی، تقویت نیروی انسانی و بالا بردن تاب‌آوری مردم در مقاومت با بیماری بوده اما متاسفانه صورت‌مساله را پاک می‌کنیم و به طرف اِعمال محدودیت‌ها می‌رویم در حالی که همیشه محدودیت، راهکار نیست و در این زمینه، رایزنی‌هایی با ستاد کرونای استان صورت گرفته است.

,

وی با بیان اینکه در قهرمانی نیز بیشترین آسیب را دیده‌ایم، گفت: قهرمانانی که سال‌ها تلاش و سختی تحمل کرده بودند در این ایام از عرصه دور شده و آسیب دیدند و هزینه‌های زیادی می‌طلبد تا دوباره به عرصه ملی برگردند.

,

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ابتدای این مجمع گفت: خوشبختانه ورزش زنجان از دیرباز، جزء استان‌های مطرح کشور هم در قهرمانی و هم در زیرساخت‌ها بوده است.

,

وی اظهار داشت: تمام رشته‌های ورزشی در زنجان، خانه تخصصی دارند و حتی بعضی از رشته‌های ورزشی 2 یا 3 سالن تخصصی دارند و زنجان، پایتخت 3 رشته ورزشی بدمینتون، سنگنوردی و ووشو است که در ووشو به چینِ ایران معروف است.

,

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها مانند تیر و کمان، قایق‌سواری، واترپلو، وزنه‌برداری و ورزش‌های جانباران و معلولان نیز اغلب ورزشکاران زنجانی عضو تیم‌های ملی و اعزامی به مسابقات پارالمپیک هستند و اکنون 20 ورزشکار زنجانی در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات پارالمپیک هستند.

,

هادی شهبازی، سرپرست هیات والیبال استان زنجان نیز که از مردادماه امسال، سرپرستی هیات والیبال استان زنجان را بر عهده داشت، گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی فعالیت‌های ورزشی شده بود و طی این مدت، والیبال استان کلاً تعطیل بود.

,

وی اظهار داشت: ستاد کرونای استان زنجان، سختگیرانه‌تر از سایر استان‌ها است و علی‌رغم فعالیت استان‌های دیگر، ورزش در استان زنجان تعطیل است.

,

شهبازی خاطرنشان کرد: طی این مدت فقط مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان را اماده کردیم.

,

به گزارش موج رسا؛ جلیل جزونقی، روح‌اله حسنی و محمدرضا معصومی‌تبارزنجانی، کاندیداهای ریاست هیات والیبال استان زنجان بودند که معصوی‌تبار به نفع روح‌اله حسنی کناره‌گیری کرد و در پایان رای‌گیری نیز روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان زنجان روز سه‌شنبه (30 دی‌ماه) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.