مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی فقط برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ صادر شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعلام کرده که تمرین و فعالیت باشگاه‌هایی که مسابقات لیگ آن رشته برگزار می‌شود با رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد، بلامانع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، طبیعی است که اگر استان زنجان هم تیمی در مسابقات لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر داشته باشد، مشکلی برای تمرین ورزشکاران در سالن‌های ورزشی ندارد.

,

داورزنی در پاسخ به اینکه چرا مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی برای رشته‌های بدون برخورد مانند والیبال صادر نشده است، تصریح کرد: مجوزی که تاکنون صادر شده فقط برای تمرین ورزشکاران شرکت‌کننده در لیگ‌ها است.

,

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هرچند والیبال، ورزش پربرخورد و مبارزه‌ای نیست اما به هر ترتیب با توجه به گسترش چند موج کرونا، شرایط جامعه و نگرانی ستاد ملی مبارزه با کرونا باید آنچه که صادر شده را انجام دهیم.

,

وی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات لیگ، پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها برای مسابقات لیگ را اجرا کنند تا بتوانند بازی‌ها را در مسابقات سوپرلیگ و دسته یک انجام دهند و ما هم بر همین اساس، اقدام می‌کنیم.

,

داورزنی خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند می‌توانند در استان خود، فعالیت و تمرین کنند.

,

وی با بیان اینکه تمام تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی در بخش‌های آقایان و بانوان در استان خودشان تمرین می‌کنند، ابراز کرد: هم‌اکنون مسابقات لیگ والیبال در سطوح مختلف در بخش آقایان و بانوان با حضور 100 تیم در رده‌های مختلف بزرگسالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

,

به گزارش موج رسا؛ مجمع انتخابات هیات والیبال استان زنجان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد که در نهایت، روح‌اله حسنی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئس هیات والیبال استان زنجان انتخاب شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس فدراسیون والیبال گفت: ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا فقط مجوز فعالیت سالن‌های ورزشی برای رشته‌هایی که در مسابقات لیگ حاضر هستند، صادر کرده و فعلاً مجوزی برای فعالیت عمومی باشگاه‌ها صادر نشده است.