انعقاد تفاهم‌نامه ۱۰ هزارمیلیاردی ایران‌خودرو با قطعه سازان استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رعنایی عضو هیئت‌مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور و دبیر انجمن قطعه سازان استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، گفت: هفته گذشته مدیرعامل ایران‌خودرو همراه با معاونین فنی و اجرایی خود به‌منظور بازدید از توانمندی‌های استان مرکزی در شهرهای اراک و ساوه حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این بازدید ها همه‌ی ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی موردبررسی قرار گرفت و نهایتا منجر شد تا ۱۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری برای گرفتن و انجام کار در استان منعقد شود.

,

رعنایی با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد اراک با ایران خودرو، گفت: موضوع همکاری‌های علمی دانشگاه آزاد اراک با ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل به‌منظور طراحی پلتفرم‌های جدید و قطعاتی که وارداتی هستند و همچنین همکاری با قطعه سازان به‌صورت سه‌جانبه برای به تولید رساندن این قطعات از دیگر مواردی بود که در این سفر به انجام رسید.

,

استان مرکزی به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت کشور و پتانسیل‌های ویژه در این بخش، سهم بسزایی در تولید قطعات خودرو داشته و ۱۲۰ واحد صنعتی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درزمینهٔ قطعه‌سازی در این استان فعالیت می‌کنند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
یکی از دستاوردهای سفر مدیرعامل ایران خودرو به استان مرکزی، انعقاد تفاهم نامه ۱۰هزار میلیارد تومانی جهت همکاری قطعه سازان استان با این خودروسازی بود.