وعده دلار ۱۵ هزار تومانی روحانی بازار سرمایه را با چالش مواجه کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وعده دلار 15 هزار تومانی روحانی موجب ضرر افراد بسیاری در بورس شده و بازار سرمایه را با چالش جدی مواجه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد رئیس جمهور سکوت کند نفعش برای کشور و مردم بیشتر است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی به ویژه مجلس باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند.
,
 
,
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در چند ماه اخیر وضعیت نابسامان بورس نگرانی‌های مختلفی را ایجاد کرده و سرمایه‌‌گذاران متضرر شده‌اند که ضروری است حل مشکلات بازار بورس مورد توجه مسئولان ذیربط باشد.
,
 
,
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با آیت‌الله رئیسی که با حضور قاضی‌زاده نائب رئیس مجلس شورای برگزار شد ادامه داد: در این جلسه نگرانی خود را نسبت به وضعیت بورس اعلام کرده و ضرورت ورود قوه قضائیه به موضوع بورس مورد تاکید قرار گرفت.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه تخلفاتی در بازار سرمایه در حال انجام است که این تخلفات موجب بروز چنین شرایطی شده است، خاطرنشان کرد: برخی حقوقی‌‌ها عملکرد مطلوبی در بورس ندارند و این موضوع موجب متضرر شدن مردم شده است که ورود قوه قضائیه را ضروری می‌کند.
,
 
,
وی ادامه داد: پیرو جلسه برگزار شده با رئیس قوه قضائیه، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تنظیم و موضوعات و موارد خدمت رئیس قوه قضائیه اعلام شد.
,
 
,
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مجلس شورای اسلامی هم کمیسیون اصل 90 ورود جدی به مشکلات بازار سرمایه داشته و جلساتی را با مسئولان سازمان بورس برگزار کرده است ضمن اینکه برخی نمایندگان درصدد هستند گزارشی از تحلفات بورس به قوه قضائیه ارسال کنند.
,
 
,
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بازار سرمایه موضوع مهمی است و این پیام را به مردم می‌دهیم که حواسمان هست و می‌دانیم متضرر شده‌اند به همین دلیل هم مجلس شورای اسلامی و هم قوه قضائیه باید ورود برنده و قاطع به این موضوع داشته باشند.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی یادآورشد: دولت در بازار سرمایه عملکرد مطلوبی نداشته و مدیریت غیرصحیح موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده است به طوری که برخی مردم اموال خود را در بازار سرمایه از دست داده و متضرر شده‌اند.
,
 
,
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی برضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: مردم به اعتبار فراهم بودن فضا در بازار سرمایه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما امروز دارایی خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: وعده دلار ۱۵ هزار تومانی روحانی بازار سرمایه را با چالش مواجه کرده و مردم متضرر شده‌اند.