رسول‌پناه رسماً از ریاست هیات‌مدیره پرسپولیس استعفا داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتشار ویدیویی جنجال برانگیز از صحبت‌های مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بعد از حدود دو ماه از این اتفاق ناخوشایند لحظاتی پیش مهدی رسول پناه با صدور بیانه‌ای از سمتش استعفا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن بیانیه رسول پناه آمده است: خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیبم شد و تلاش کردم با همه سختی‌ها و تهدید‌ها باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم که در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه ۹ پرونده را ببندیم به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

,

قصد اسایه ادب به مردم مازندران نداشتم، عذرخواهی می‌کنم.

,

امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

,

لازم می‌دانم از سوتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل وخونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آن‌ها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آن‌ها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

,

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وزیر ورزش تا ساعاتی دیگر استعفای رسول پناه را تأیید خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جنجال‌های پیش‌آمده از سمتش استعفا داد.