تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زنجان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: اعداد و ارقام بودجه سال 1400 شهرداری زنجان هنوز قطعی نشده است و بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها تا 15 روزه آینده ارائه لایحه بودجه به شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,
 
,
وی با بیان اینکه در بودجه 1400 شهرداری زنجان اولویت تکمیل کارهای عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است، افزود: جلسات مختلفی با شهرداری‌های مناطق برگزار و دو اولویت اصلی برای شهرداری‌ها تعیین شده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها اتمام پروژه‌‌هایی است که در بودجه سال 99 پیش‌بینی شده بود اما به دلیل افزایش قیمت‌ها امکان اتمام پروژه‌ها محقق نشد.
,
 
,
شهردار زنجان با اشاره به اینکه اولویت دوم بودجه سال 1400 اتمام کارهای نیمه تمام است، ادامه داد: بازگشایی پادگان زنجان، اجرای یوترن تقاطع امام حسن مجتبی(ع)، اتمام پارکینگ طبقاتی  و سالن مدیریت بحران پارک بانوان است که در حال حاضر دارای بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند، سال آینده به اتمام برسد.
,
 
,
یگانه با بیان اینکه بودجه فرهنگی سال 1400 نسبت به امسال رشد دارد، افزود: بخش عمده‌ای از بودجه 3 میلیارد تومانی امسال شهرداری زنجان به پرداخت بدهی از سال‌های 97 و 98 که برعهده سازمان فرهنگی شهرداری بود، اختصاص یافت.
,
 
,
وی از رشد یک میلیارد تومانی بودجه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان خبرداد و گفت: امسال این بودجه به 4 میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اختصاص یافته است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اختصاص 10 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های زیرساخت فرهنگی در بودجه 1400، یادآور شد: اجرای پروژه‌های فرهنگی با ماهیت عمرانی از جمله نصب المان‌ها، سازه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در سطح شهر از اولویت‌های بودجه فرهنگی شهرداری در سال آینده است.
,
 
,
وی بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان بخشی از این بودجه به ساخت و نصب المان‌های کنگره شهدا اختصاص می‌یابد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حبیب ملائی یگانه، شهردار زنجان با اشاره به اولویت‌های بودجه 1400 شهرداری گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت بودجه 1400 شهرداری زنجان است.