تردد در گردنه‌ها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان جریان داشته و سطح جاده‌ها نیز به شدت لغزنده است اظهار کرد: رانندگان حتما فاصله طولی را در حین تردد رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تردد در گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکانپذیر است تصریح کرد: هم اکنون در همه محورها بارش برف و در گردنه‌ها نیز به دلیل وزش باد، کولاک را شاهد هستیم.

,

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ کدام از محورهای اصلی استان به جزو برخی از محورهای روستایی مسدود نیست بیان کرد: تردد در همه محورهای اصلی جریان دارد اما در محورهای کوهستانی تردد به کندی انجام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروهای پلیس راه در همه محورهای استانی مستقر هستند و به مردم خدمات رسانی می‌کنند ابراز کرد: رانندگان حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

,

میناخانی با بیان اینکه در یک هفته گذشته 4 نفر در محورهای استان زنجان به دلیل حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند ابراز کرد: یکی از این حوادث در محور زنجان- میانه در اثر برخورد کامیون با یک دستگاه پژو رخ داد که در این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داد.

,

وی با تاکید براینکه در محور سرچم نیز یک دستگاه کامیون با پژو برخورد کرده بودند که در این حادثه نیز راننده پژو جان خود را از دست داد ادامه داد: در محور زنجان- قیدار هم یک دستگاه پراید با ال90 برخورد کرد که یکی از سرنشین پراید با راننده ال90 به دلیل شدن جراحات وارد جان خود را از دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان زنجان به دلیل بارش برف سنگین لغزنده است گفت: تردد در گردنه‌ها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.