سرمایه گذاری ۲۵۶ میلیارد ریال اعتبار در مراکز گردشگری خراسان شمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل اسماعیلی، سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری با استفاده از پرداخت تسهیلات و حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در بخش گردشگری استان، برای 240 نفر اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: این میزان اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری استان ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در این مدت را ۲۵۶میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال برشمرد و افزود: از این رقم، ۲۱میلیارد و ۳۹میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه‌گذاری طی ۹ ماهه گذشته سال جاری بوده است.

,

سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی عنوان کرد: علاوه بر این تسهیلات، فعالان و شاغلان حوزه گردشگری استان در ۹ ماهه سال جاری، ۱۴ میلیارد ریال نیز تسهیلات کرونا دریافت کردند که باعث بازگشت ۹۵ نفر به چرخه اشتغال شد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اجرای 13 پروژه شاخص حوزه گردشگری از سوی بخش خصوصی و دولتی در سال جاری، گفت: در حال حاضر با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، بیش از 15پروژه در حال اجرا نیز در استان وجود دارد که مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ها بوم‌گردی، مجتمع اقامتی‌پذیرایی و بین‌راهی، کمپینگ گردشگری و سفره‌خانه سنتی ازجمله این پروژه‌ها است.

,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی 

]
ابوالفضل اسماعیلی حجم سرمایه‌گذاری در مراکز گردشگری استان در 9 ماهه سال جاری را ۲۵۶میلیارد و ۶۷۱میلیون ریال خواند و افزود: از این رقم، ۲۱میلیارد و ۳۹میلیون ریال در بخش دولتی و ۲۵۴۵میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال در بخش خصوصی، حجم سرمایه‌گذاری طی این مدت بوده است.