ادامه تصدی خوانپایه در کسوت فرماندار گچساران غیر قانونی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز خبر تغییر فرمانداران در سه شهرستان گچساران، کهگیلویه و لنده شنیده شد، این تغییرات در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با واکنش های مختلفی مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین  راستا فرماندار سابق گچساران در خصوص تغییر خود در شهرستان گچساران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: باید یک مراسم در سطح نماینده عالی دولت در شهرستان  گچساران برگزار می شد و اینکه از قبل به وی اطلاع می دادند، حقوق اولیه یک فرماندار و نوعی حرمت گذاشتن است.

,

بعد از واکنش خوان پایه، غلام رضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: در حق خوان‌پایه فرماندار گچساران بی‌حرمتی شد، امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد این بی‌احترامی را جبران کند، احترام گذاشتن به کسی که خدمت صادقانه کرده، اصل موضوع است.

,

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در گفتگو با صبح زاگرس در واکنش به این اظهارات، گفت: وقتی به بنده مسئولیتی داده می شود، باید بدانم روزی آمده و روز دیگر خواهم رفت، آقای خوانپایه جزو سیستم وزارت کشور نبوده است بلکه به سیستم وزارت راه تعلق داشت، وی در این سیستم مامور بود و یک سال است که ماموریت او به اتمام رسیده بود، از طرفی وی به دنبال تمدید این ماموریت نبود.

, صبح زاگرس,

جمالی با بیان اینکه ریل گذاری ما بر اساس قانون است، ادامه داد: با درنظر گرفتن قانون وی باید کنار می رفت.

,

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با توضیح اینکه اگر به بنده اعلام شود که شما از فردا مسئولیتی ندارید، این امر باید انجام شود، تاکید کرد: آقای خوانپایه نسبت به تغییر خود اعلام بی اطلاعی کرد، اما این اطلاع رسانی به وی صورت گرفت و بیان شد ماموریت او به اتما رسیده است،و دستگاه های نظارتی نسبت به اتمام ماموریت او اخطار دادند و اعلام شد ادامه تصدی او در این مسئولیت غیر قانونی است.

,

وی در ادامه نسبت به اظهارات تاجگردون نماینده سابق گچسارن و باشت گفت: ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم و به کسی کاری نداریم.

,

معاون سیاسی استاندار  در ادامه افزود: هیچگونه بی حرمتی نسبت به آقای خوان پایه صورت نگرفت، در جلسه تکریم و معارفه، وی حضور نیافت، بنابراین او بداخلاقی کرده است و در جلسه حضور پیدا نکرد.

,

این مقام مسئول در پاسخ  به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات ناگهانی در راستای انتخابات 1400 است، گفت: در خصوص این تغییرات هر فردی تفسیری دارد اما وظیه داریم ماموریت های خود را انجام  دهیم و همچنین وظیفه داریم ضامن امنیت مردم، سلامت انتخابات و اداراه بهتر امورات استان باشیم، در این راستا فرماندار ما باید بی طرف باشد و شائبه ای ایجاد نشود که وی طرف دار جناح یا فردی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
احد جمالی با بیان اینکه ماموریت فرماندار سابق گچساران در کسوت فرماندار پایان یافته بود، گفت: ریل گذاری ما بر اساس قانون است و با درنظر گرفتن قانون وی باید کنار می رفت.