نجات ۳۱ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات رودان هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد:در پی اعلام خبری مبنی بر گرفتار شدن ۳۱ کوهنورد در ارتفاعات منطقه دهکار شهرستان رودان بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه در این امدادرسانی ۴نفر از نیروهای نجاتگر به منطقه اعزام شدند افزود:تیم امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات کوهستان هلال احمر بعد از ۶ ساعت جستجو موفق شدند افراد گم شده را پیدا کنند.

,

سلحشور ادامه داد:حال عمومی همه کوهنوردان نجات یافته مساعد است و تنها یک نفر از آنان دچار مصدومیت جزئی شده بود که توسط عوامل حاضر در صحنه، بصورت سرپایی مداوا شد‌.

,

وی اضافه کرد: کوهنوردان ضروری است برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، قبل از عزیمت به مناطق کوهستانی، از وضعیت آب و هوای منطقه مورد نظر اطلاعات دقیقی کسب کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد: شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده در جاده ها و کوهستان ها است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از پیدا شدن ۳۱ کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات منطقه دهکار شهرستان رودان خبر داد‌.