بیش از گذشته باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار امروله اظهار داشت: در آستانه برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین باید بیش‌ از پیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.

فرماندار صحنه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود، بیشتر برنامه های دهه فجر    (از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه) به صورت مجازی و با رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان، مردم و تمامی مسئولان در راستای مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند، برگزاری طرح‌های مختلف همانند طرح شهید سلیمانی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و تدبیر مدیران از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش فوتی‌ها است که امروز موجب شده شهرستان صحنه در وضعیت آبی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
علیرضا حیدری با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر گفت: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.