شاخص بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحد رسید
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۴۲میلیارد تومان در بیش از ۸۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۸هزار و ۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۲۲هزار و ۷۰واحد قرار گرفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی مثبت را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۹۴۰واحد، کل (هم‌وزن) ۷۲۵۲واحد، قیمت (هم‌وزن) ۴۷۴۳واحد، آزاد شناور ۴۴۸۴۷واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم ۳۴۵۴۹ و ۵۳۷۳۵ واحد رشد کردند.
,
 
,
بیشترین اثر مثبت بر بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و بیمه آسیا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
,
 
,
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۴۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۲میلیارد تومان در ۷۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۴۷واحد قرار گرفت.
, بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۴۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۲میلیارد تومان در ۷۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۴۷واحد قرار گرفت.,
 
,
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت‌های بیمه کوثر، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و توکاریل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
,
 
,
انتهای پیام
]
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۳۸هزار و ۹۲واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۲۲هزار واحد قرار گرفت.