تجلیل از فعالان دانش‌آموزی فاطمیه در هرسین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، با حضور با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش آموزی هرسین و  رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه، مراسم تجلیل از فعالین پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.

 علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش هرسین در این مراسم اظهار داشت: سازمان دانش آموزی ظرفیتی است که دانش آموزان می توانند با استفاده از آن مهارت های خود را توسعه بخشند.
 
فتحی در این مراسم ضمن تشکر از دانش آموزان و والدینی که از ظرفیت های هیئات مذهبی، مساجد، سازمان دانش آموزی و دیگر کانون های مذهبی، فرهنگی و علمی استفاده می کنند، افزود: در شرایط حال حاضر که تأکید بسیاری بر کاهش رفت و آمد ها می شود، نباید مباحث مذهبی و فرهنگی به دست فراموشی سپرده شوند. فضای مجازی به ویژه پیام رسان شاد بستر مناسبی برای تعامل و ارتباط با کانون ها و محافل مذهبی و فرهنگی است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، زمینه کاهش ابتلاء به بیماری کرونا را کاهش دهیم تا به امید خدا و یاری شما عزیزان به زودی بتوانیم با نگرانی کمتری در مراسمات حضور پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
با حضور مسئولان شهرستان هرسین، مراسم تجلیل از فعالان پیشتاز دانش آموزی در ایام فاطمیه برگزار شد.