گلایه رئیس شورای شهرستان بهمئی از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شورای شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفتگو با صبح زاگرس از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی گلایه کرد و خواهان رسیدگی مسئولان مخابراتی استان به وضعیت موجود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امان اله چیره نژاد تصریح کرد: آنتن دهی همراه اول و اینترنت در روستاهای شهرک گچ بلند، گودبن و شهید چیره نژاد بسیار ضعیف است، اختلالات آن پشتیبانی نمی شود و این روستاها اینترنت ندارند.

,

وی افزود: در روستاهای سیاهشیر، کفشکنان و شهرک ولیعصرمکالمه عادی ضعیف است و در کنار افزایش پهنای باند، نیاز به اینترنت همراه داریم.

,

رئیس شورای شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در حوزه ممبی کل منطه روستایی ایلی آباد تا هفت چشمه نیازمند اینترنت همراه است و آنتن دهی عادی هم در این حوزه ضعیف است.

,

چیزه نژاد ادامه داد: مکالمه و اینترنت 50 درصد نقاط حوزه رودتلخ ممبی هم وجود ندارد که لازم است در این حوزه شبکه های مخابراتی تقویت شود.

,

وی در پایان گفت: در روستاهای اسلام آباد، نی کن، بابا احمد و روستاهای همجوار مکالمه و اینترنت بسیار ضعیف است که لازم است مسئولان مخابراتی استان در راستای تقویت شبکه های مخابراتی حوزه روستایی شهرستان بهمئی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

,

انتهای پیام/

]
چیره نژاد با اعلام مشکلات مخابراتی روستایی بهمئی به تفکیک حوزه های مختلف،خواهان رسیدگی مسئولان در این رابطه شد.