شستشوی ۱۲ کیلومتر از خطوط انتقال آب در کمربندی جنوبی هرسین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا یاوری در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه در خصوص پیام‌های مکرر مردمی و گله مندی از قطعی های مکرر در برخی از مناطق سطح شهر هرسین و پیگیری این موضوع اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند قطعی های مکرر در منطقه کمربندی جنوبی ناشی از شستشوی خطوط است.

رئیس اداره آبفای هرسین افزود: با توجه به اینکه سیستم انتقال آب در محلات هرسین به صورت شاخه ای است و لذا برای شستشوی خطوط لازم است محله به محله این عملیات صورت گیرد و بعضاً این موضوع باعث می‌شود که در برخی از مناطق هم قطعی هایی هم داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته به دلیل نداشتن سیستم تصفیه خانه آب کدر وارد لوله ها شده و این موضوع باعث ایجاد رسوب در برخی از قسمت ها شده است و لذا جهت جلوگیری از کدورت آب ناشی از رسوب های موجود لازم است که سیستم لوله کشی شستشو داده شود.

یاوری در ادامه اظهار داشت: کل سیستم لوله کشی و انتقال آب در هرسین حدود ۹۷کیلومتر است که از این میزان تا این لحظه حدود ۱۲کیلومتر آن شستشو داده شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
]
حمیدرضا یاوری گفت: کل سیستم لوله کشی و انتقال آب در هرسین حدود ۹۷ کیلومتر است که از این میزان تاکنون حدود ۱۲ کیلومتر آن شستشو داده شده است.