دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی و یاد شهدای ۶ بهمن قیام آمل، و تبریک پیشاپیش فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس شعار ابتدای انقلاب وصل به انقلاب جهانی حضرت اباصالح المهدی(عج) خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب در حال سیاه نمایی است که نظام و انقلاب را ناکارآمد نشان دهد اما انقلاب با وجود تمام مشکلات و گرفتاریها پیشرفتهای مهم و بزرگی داشته است و ما وظیفه داریم این دستاوردها و پیشرفتها را برای مردم بازگو کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: مردم توقع بزرگی از مسئولین ندارند مردم فقط توقع احترام و رفع مشکلات را دارند، اگر مسئولی با مردم بدرفتار کند و باعث شود که مردم به انقلاب و نظام بدبین شوند کار آن مسئول خیانت به امام و شهدا و انقلاب است.

فاطمی نسب ادامه داد: ما وظیفه داریم که کار و تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم و در این راستا در سرپلذهاب خدمات خوبی انجام شده و کارهایی هم باقیمانده است لذا خدمات انجام شده را بازگو و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر شیوع کرونا نمی گذارد راهپیمایی بزرگ مردمی برگزار شود باید هرکدام از ادارات تریبونی برای بیان فضائل و دستاوردهای انقلاب باشد، مسئولین باید در بین مردم حضور یابند و در محافل و مراسمات حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولین وظیفه دارند تریبونی برای بیان فضائل و دستاوردهای انقلاب باشند.