بهره‌برداری از ۵۲ طرح در ایام فجر در سرپل ذهاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، نورالدین فرزادی پور در جلسه شورای هماهنگی دهه مبارکه فجر ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انسانهای بزرگی از تمام هستی خود برای پیروزی انقلاب و تحول و پیشرفت و دستیابی به اهداف انقلاب مایه گذاشتند و اکنون انقلاب یک حاکمیت نوظهور است که امروزه بعنوان الگویی در دنیا معرفی شده است.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: ایثار و فداکاری که برای انقلاب داده شده امروز وظیفه ما را سنگینتر کرده است که این امانت بزرگ را حفظ کرده و به آیندگان تحویل دهیم.

وی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به سختیها و آسیبهای دشمنان در این مدت بالاتر بوده و همین امر باعث بالا رفتن تاب آوری ما در برابر دسیسه های دشمنان شده است.

فرزادی پور بیان داشت: اولین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم همین دموکراسی و انتخاب آزادانه سرنوشت کشور توسط خود مردم است که امروزه هجمه تبلیغاتی دشمنان برای سیاه نمایی علیه کارآمدی نظام و انقلاب بسیار زیاد است و دهه فجر بهترین فرصت برای بررسی کارآمدی و خدمات انقلاب و بیان دستاوردها به مردم و تجدید قوا است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب تاکید کرد: انقلاب دستاوردها و خدمات ارزشمندی انجام داده است و لذا این دستاوردها باید در دهه فجر برای مقابله با سیاه نمایی دشمنان بیان شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: بیش از ۲۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر ۴۱۵ میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۱۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد ریال در بخشهای بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی و برق رسانی روستایی به بهره برداری می رسد.

فرزادی پور گفت: همچنان نیز ۱۱ طرح تسهیلاتی بااعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیارد ریال که ۶۸ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد شامل طرحهای ذرت خشک کنی، بومگردی، خدمات رفاهی و رستورانی، تولید آب معدنی، پوشاک و سبدسازی به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
همزمان با دهه فجر در شهرستان سرپل ذهاب ۵۲ طرح با اعتبار ۸۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.