۴۰۰ تن برنج تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 400 تن برنج تنظیم بازار در بهمن و اسفندماه در بازار استان زنجان توزیع می‌شود اظهار کرد: این برنج‌ها توسط مباشرهایی که سازمان صمت تعیین کرده، توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مجوز توزیع برنج را دریافت کردیم و مباشران تعیین شده توسط سازمان صمت می‌توانند به اداره غله استان مراجعه کنند ابراز کرد: امروز 50 تن برنج به یکی از مباشرین توزیع کننده برنج تحویل داده شد.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه روند توزیع به مرور زمان انجام خواهد شد ادامه داد: نظارت بر روند توزیع نیز برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است.

,

وی خاطر نشان کرد: قیمت برنج در درب انبار 17 هزار تومان عرضه می‌شود اما متاسفانه در بازار بالاتر از این میزان است.

,

رحمنی با بیان اینکه برنج‌های توزیع شده از نوع هندی با کد 1121 در کیسه‌های 10 کیلویی است افزود: مجوز توزیع شکر و برنج تا آخر اسفند ماه داده شده است.

,

وی با تاکید براینکه از ناحیه صمت باید مباشرین معرفی شوند تا کار توزیع اتفاق بیفتد بیان کرد: در حال حاضر 400 تن برنج و 50 تن شکر در انبار ذخیره شده و آماده توزیع هستند.

,

رحمنی با تاکید براینکه از بابت تامین شکر و برنج هیچ مشکلی در استان زنجان نداریم افزود: توزیع شکر در قالب بسته‌های یک کیلویی در سطح فروشگاه‌های زنجان عرضه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه 794 تن شکر در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد گفت: شکر نیز با قیمت 6 هزار و 600 تومان درب انبار به مبارشرین تحویل داده می‌شود.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: شکر در بسته‌های 50 کیلویی است که در کارخانجات به بسته‌های کوچک تبدیل شده و هزینه‌های حمل‌و‌نقل و بسته‌بندی به قیمت آن اضافه شده که بعد آن قیمت توسط سازمان صمت تعیین و توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
رحمنی معاون اداره غله استان زنجان از توزیع 400 تن برنج هندی تنظیم بازار در سطح استان خبرداد و گفت: توزیع برنج تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.