آقای عبدی به جای فریب کاری، دنبال حقوق مردم پیرامون فضای مجازی باشید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشته: دنیا به ما خواهد خندید که وزیری را به اتهام توسعه اینترنت احضار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محدود کردن اینترنت به خاطر برخی موارد ناپسند در شبکه‌های اجتماعی، مثل این است که برای پیشگیری از ضرب و شتم دیگران، دست‌های مردم را قطع کنیم.
,
 
,
*پ ن:
,
جماعت اصلاح طلب به جای اینکه مردم را با حق مسلم خود درباره فضای مجازی آشنا کنند، در صددند تا با رفتارهای عوام فریبانه و هیاهوی رسانه ای اصل موضوع را به حاشیه ببرند. 
,
 
,
آقای عبدی دنیا به این میخندد که در ایران مردم را بی پناه در شبکه های اجتماعی خارجی رها کرده و تمام زندگی و درآمد آنها را وابسته به این ها کرده اید و در برابر هر مخاطره ای اعم از "از دست رفتن یک شبه کسب و کار"،"خالی شدن حساب بانکی"، "قتل"، "فروش اسلحه و مشروبات الکلی"، "بی بندو باری های اخلاقی" پاسخگو که نیستید و بلکه زبانتان هم دراز است.
,
 
,
دنیا به این می خندد که همه کشورها به سمت کسب حاکمیت در فصای مجازی پیش میروند و ما هنوز خودمان را در وابستگی تعریف کرده ایم و عملا به شبکه ملی اطلاعات به عنوان یگانه الگوی تحکیم حاکمیت ما در فضای مجازی پشت پا زده ایم و با آمارسازی ها، توجیه گر بی عملی های خود شده ایم.
,
 
,
 وزیر جوان ارتباطات وظیفه داشته در این سالها اینترنت ارزان، امن و پرسرعت را برای مردم ایران فراهم کند و تمام خدمات دولت را در بهترین حالت به صورت مجازی در اختیار مردم قرار دهد و مراجعات دولتی را به صفر کاهش دهد.
,
این هنر نیست که دسترسی فضای پر از مخاطره  را برای ملت فراهم کند و مردم را بی پناه روانه این فضا کند که هر روز با هر خطری تن مردم بلرزد.
,
 
,
مردم باید بدانند که چه کلاه گشادی سرشان رفته است و مطالبه گر حق مسلم خود پیرامون فضای مجازی باشند* .
,
 
,
نویسنده: فرهاد نظریان سامانی
,
انتهای پیام/
]
جماعت اصلاح طلب به جای اینکه مردم را با حق مسلم خود درباره فضای مجازی آشنا کنند، در صددند تا با رفتارهای عوام فریبانه و هیاهوی رسانه ای اصل موضوع را به حاشیه ببرند.