اجرای بیانیه گام دوم، راهنمای مسیر چهله دوم انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در حاشیه آیین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در حرم امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف متعالی نظام باید با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب و تعالیم حیات‌بخش و راهگشای مقام معظم رهبری در راستای تحقق این آرمان‌ها گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سید محسن محمودی, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: با ایستادگی ملت ایران در ۴۰ سال نخست عمر با برکت انقلاب، توطئه‌های دشمنان به شکست انجامیده و جمهوری اسلامی ایران به الگویی بی‌بدیل برای کشورها و ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده است.

,

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: پیام ملت ایران در بهار چهل و دوم به دشمنانی که می‌گفتند انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند این است که کابوس معاندان و مخالفان نظام هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد.

,

حجت‌الاسلام محمودی تاکید کرد: آن‌هایی که به دنبال جلوگیری از پیشرفت اهداف متعالی انقلاب و نابودی آن بودند، اینک در گور خوراک مار و مور شده‌اند.

,

وی تصریح کرد: دشمنانی که چشم دیدن ما را ندارند، بدانند انقلاب اسلامی با شتاب روزافزون در مسیر رشد و تعالی به پیش رفته و دشمنان راهی جز نابودی ندارند.

,

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در سالگرد پیروزی انقلاب ملت بصیر و ولایی ایران در گوشه گوشه کشور با وجود همه سختی‌ها، مشکلات و کاستی‌ها پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و در صحن حضوری فعال دارد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام محمودی گفت: مهمترین رسالت و وظیفه همگان در چهله دوم عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم انقلاب است.