در تمام ساعات نگران تحصیل دانش آموزان هستم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه به وقت ایران، اظهار کرد: تقریبا تمام ساعات نگران هستم و پیگیری می کنم که همه دانش آموزان تحصیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: امروز مسیرهای ارائه خدمت قبلی به دانش‌آموزان بسته شده است اما خدمات از مسیرهای دیگر ارائه می شود فلذا از هر مسیری که میسر باشد، استفاده می کنم.
,
 
,
حاجی میرزایی اضافه کرد: یک شبکه بسیار گسترده‌ای هستیم؛ یک میلیون معلم و 15 میلیون دانش آموز داریم و آگاهی از این نیروها جز از طریق شبکه پیوندی قوی میسر نخواهد بود؛ در گذشته با حضور دانش آموزان، از وضعیت دانش آموزان آگاه می شد و معلمان و مدیران الان شبانه روزی فعالیت می کنند.
,
 
,
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، ارزیابی از گام نخست انقلاب است. در این بیانیه، رهبر معظم انقلاب، بیش از 40 بار از مفهوم جوان استفاده کرده‌اند و از علم و فناوری در بازآرایی استفاده کرده‌اند یعنی این مجموعه عملیاتی که در درون تعلیم و تربیت انجام شده است، بازآرایی شود و مورد تغییراتی متناسب قرار گیرد.
,
 
,
حاجی میرزایی افزود: نهاد تعلیم و تربیت بزرگترین فرصت آینده کشور است و هیچ فرصتی رساتر و اطمینان بخش تر از فرصت نظام تعلیم و تربیت است. آدم ها همانگونه عمل می کنند که می آموزند. پس اگر از به استکبارستیزی و فتح قله های علم و دانش می‌اندیشیم، نقطه عزیمت از نظام تعلیم و تربیت است.
,
 
,
وی با بیان اینکه برای سال های متمادی دانش آموزان را تحت آموزش و پرورش قرار می دهیم، گفت: با جامعه پویا سروکار داریم و گستره تغییرات بسیار زیاد است. باید متناسب با تغییرات، توانمندی های لازم را کسب کنیم. جامعه ای که توانایی تغییرات دارد، جامعه پیشرفته و متعالی است و ما به سمت این جامعه حرکت می کنیم.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
وزیر آموزش و پرورش گفت: تقریبا تمام ساعات نگران هستم و پیگیری می کنم که همه دانش آموزان تحصیل کنند.