۲۳۵ پروژه محرومیت‌زدائی در زنجان افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: امسال از سوی بسیج سازندگی بیش از ۱۰ هزار پروژه محرومیت زدائی در کشور اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با اشاره به حضور بسیج سازندگی در مناطق محروم کشور، بیان داشت: با هماهنگی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان‌های کشور، زمان‌بندی بیش از ۹۰ درصد پروژه‌ها مشخص شده است.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: مابقی پروژه‌های بسیج سازندگی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که بیشتر این پروژه‌ها در زمینه تامین آب شرب، آب کشاورزی و احداث منزل مسکونی برای نیازمندان است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای پروژه‌های انرژی به ویژه نیروگاه‌های کوچک خانگی،، بیان داشت: پروژه‌های ورزشی و فرهنگی نیز از سوی بسیج در اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به افتتاح ۲۳۵ پروژه محرومیت‌زدائی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان ، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل خانه محروم، آبرسانی، ورزشی و محرومیت زدائی است.
,
 
,
وی از افتتاح ۵۰ پروژه محرومیت‌زدائی تا پایان سال در استان زنجان خبرداد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
,
 
,
 این مسئول ادامه داد: تمرکز سپاه و بسیج رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور و تحقق بخشی تدابیر مقام معظم رهبری است که در سال ۱۴۰۰ به صورت ویژه دنبال می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ۲۳۵ پروژه محرومیت‌زدائی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان افتتاح شد.