طرح ترور یکی از فرماندهان نیروی هوایی عراق ناکام ماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بک منبع امنیتی عراق از شکست ترور یکی از فرماندهان نیروی هوایی این کشور در بغداد خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این منبع که یکی از افسران پلیس بغداد است، به خبرگزاری آناتولی گفت: «چند فرد ناشناس که احتمالا از عناصر تروریستی داعش بودند، یک بسته انفجاری در جلوی منزل سمیر المالکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش عراق کار گذاشته بودند».
,
 
,
وی تأکید کرد، عملیات بمب‌گذاری در محله «العربی» واقع در منطقه المنصور در غرب بغداد صورت گرفت و هدف تروریست‌ها نیز ترور المالکی بوده است.
,
 
,
منبع مذکور خاطر نشان کرد، کارشناسان مواد منفجره ارتش عراق توانستند این بسته انفجاری را بدون هیچ گونه تلفات جانی یا خسارت مالی خنثی کنند.
,
 
,
نیروی هوایی عراق هم در صفحه فیسبوک خود با انتشار خبر فوری، از خنثی‌سازی این بسته انفجاری خبر داد، ولی توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.
,
 
,
نیروهای عراق در حال تعقیب عناصر تروریستی داعش هستند. اخیرا دو عنصر انتحاری داعش با انفجار خود در میدان «الطیران» در قلب بغداد، باعث کشته و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان عراقی شدند.
,
 
,
طی ماه‌های اخیر، روند حملات عناصر وابسته به داعش در مناطقی مانند کرکوک و صلاح الدین و دیالی افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
هر چند عراق در سال ۲۰۱۷ از پیروزی در برابر داعش خبر داد و موفق شد اراضی خود را پس بگیرد، ولی همچنان عناصر این گروه به صورت پراکنده در مناطق مختلفی از این کشور دست به عملیات می‌زنند.
,
 
,
 انتهای پیام/
 منبع: فارس
,
]
عناصر داعش مقابل منزل یکی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش عراق یک بسته انفجاری کار گذاشته بودند، که این عملیات ترور شکست خورد.