گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است/ هدف؛ تصرف مرزهای علم و فناوری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز صبح در حاشیه جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به برگزاری این جشنواره در دهه فجر گفت: این اقدام گویای یک مسئله است و اینکه انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران عزیز آغاز یک راه جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توانمندی های علمی ناچیزی داشتیم ادامه داد: امروز وقتی بررسی می کنیم می بینیم به برکت انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت جوانان عزیز توانستیم در دنیا جزو رتبه های برتر در رشته های مختلف علمی و فناوری، مهندسی و پزشکی باشیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه هر موضوعی را که بررسی می کنیم ایران اسلامی برای عملکرد خود در آن زمینه کارنامه درخشانی دارد تاکید کرد: دنیا این موضوع  را باور کرده است.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است برای اینکه راهی که می خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد ادامه داد: این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه بر جوانان عزیز بتوانیم تمدن سازی کنیم.
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به دنبال آن است که استعدادهای مختلف را شناسایی کند و از ایده های آنها حمایت کند تاکید کرد: از توانمندی های جوانان پشتیبانی می کنیم تا این محصولات علمی و فناورانه تبدیل به تولیدات قابل استفاده در کشور تبدیل شده و تولید ثروت کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ما در این مسیر خودکفا خواهیم شد و نیازهای کشور را برطرف خواهیم کرد گفت: با این کارهای علمی از خروج ارز جلوگیری می کنیم و می توانیم صادرات داشته باشیم، هدف ما تصرف مرزهای علم و فناوری است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب یک سازمان دهی جدید است برای اینکه راهی که می خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد ادامه داد: این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه بر جوانان عزیز بتوانیم تمدن سازی کنیم.