بانوی گرگانی به دلیل تخلف در نگهداری نهاده‌های دامی محکوم شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه خانمی مقدار ۱۴ تن ذرت وارداتی را به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیون ریال را نگهداری می‌کند صورتجلسه‌ای تنظیم وبه اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و موضوع  به شعبه سوم بدوی تخصصی جهت رسیدگی ارجاع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان کرد: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی واخذ استعلامات لازم از سازمان صمت و جهادکشاورزی و با توجه به دفاعیات بلاوجه مشارالیه، تخلف انتسابی نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت را محرز دانسته و به استناد بند پ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی به مبلغ ۲۴۱ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.
,
 
,
عضو شورای قضائی استان افزود: هرگونه خرید، فروش، حمل یا نگهداری نهاده‌های دامی، کشاورزی و طیور یارانه ای به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب و با افراد متخلف طبق ضوابط قانونی برخورد می‌شود.
,
 
,
وی از همه شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه احتکار، قاچاق و خرید وفروش بر خلاف ضوابط و عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی نهاده‌های کشاورزی موضوع را به صورت حضوری یا تلفن ۱۳۵ و نیز سامانه اینترنتی ۱۳۵به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
پرونده تخلف نگهداری غیرمجاز نهاده دامی بانوی گرگانی در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد.