«اسماعیل هنیه» از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اسماعیل هنیه در این پیام گفت: «ما در جنبش حماس و در کنار ما ملت فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می‌شویم تا اینگونه سپاس و قدردانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر [شما] در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع‌شان ابراز کنیم».

,

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه گفت که این جنبش به «توسعه این مواضع، ادامه این نقش‌ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در میانه خطرات و چالش‌هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است»، چشم دوخته است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از ایشان به سبب ایستادگی در کنار مردم و آرمان فلسطین قدردانی کرد.