بهره‌برداری از دو مرکز درمانی تخصصی در خراسان شمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، پیش از ظهر امروز دو مرکز درمانی اختصاصی بیماران خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی  در بجنورد و بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) در اسفراین به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 فاطمه هاشمی، رئیس بنیاد بیماران خاص کشور در این آئین بیان داشت: بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان در مساحت سه هزار متری و با ۶۸ تخت بیمارستانی است که با همت خیران و دولت به بهره برداری رسید.

,

 وی همچنین ادامه داد:  مرکز درمانی تخصصی بیماران خاص بجنورد نیز  با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و دارای بخش های دیالیز، شیمی درمانی، تالاسمی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و کلینیک های تخصصی است.

,

هاشمی افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت چهارهزار و ۴۴۶ متر مربع با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر‌ ایجاد شده است.

,

وی در انتها گفت: این مراکز با هزینه دولتی و حضور فعال خیرین ساخته شده و امیدواریم در آینده نزدیک بزرگ‌ترین مرکز تخصصی درمان سرطان کشور نیز افتتاح شود.

,

انتهای پیام/

]
مرکز درمان بیماران خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی در بجنورد و بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) در اسفراین امروز با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.