باغ موزه دفاع مقدس در مهریز ساخته می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رضا زارع زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد یادواره شهدای شهرستان‌های خاتم، مهریز، بافق و یزد دومین کنگره 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان مهریز تا به امروز موزه دفاع مقدس نداشته است، گفت: به برکت برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان یزد، پیگیری ساخت و احداث باغ موزه دفاع در شهرستان مهریز شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرماندار مهریز با بیان اینکه برای این باغ موزه یک زمین 2 هکتاری در نظر گرفته شده است، افزود: این باغ موزه به‌گونه‌ای طراحی و ان‌شاءالله ساخته خواهد شد که گردشگران شهرهای دیگر نیز بتوانند از آن بازدید داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه 40 سری جهیزیه بین زوجین نیازمند شهرستان مهریز توزیع شد، اظهار داشت: یادواره شهدای فرهنگی، شهدای دانش‌آموز، یادواره 313 شهید شهرستان و شهدای کارمند در مهریز برگزار شد.

,

زارع زاده بازدید از 180 خانواده شهید شهرستان مهریز در قالب 43 تیم را از جمله اقدامات در راستای کنگره 4 هزار شهید استان اعلام کرد و گفت: رونمایی از کتاب لاله‌های آسمانی، تهیه و توزیع 3690 بسته معیشتی در 7 مرحله بین خانواده‌های نیازمند، توزیع 35 هزار بسته معیشتی و گازرسانی به 4 روستای شهرستان مهریز از دیگر اقدامات در راستای کنگره 4 هزار شهید استان یزد است.

,

فرماندار مهریز با بیان اینکه در سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز کلنگ زنی 3 پروژه زده شد، گفت: یک مدرسه استثنایی، یک مدرسه در یکی از روستاهای شهرستان مهریز و آبرسانی به روستاهای شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که توسط استاندار یزد استارت ساخت آن زده شد.

,

 

,

340 منزل محروم در شهرستان مهریز نوسازی و بهسازی شد

, 340 منزل محروم در شهرستان مهریز نوسازی و بهسازی شد, 340 منزل محروم در شهرستان مهریز نوسازی و بهسازی شد,

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این نشست با اشاره به بهسازی 340 منزل محرومین در شهرستان مهریز، گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری این تعداد را 400 منزل رسانده و اقدامات مقتضی را انجام دهیم.

,

وی به ذبح 150 رأس گوسفند در شهرستان مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: گوشت‌های قربانی بسته‌بندی و بین جامعه هدف در شهرستان مهریز توزیع شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اضافه کرد: توزیع 70 تبلت و تلفن همراه هوشمند، 50 دست لباس مدرسه و 50 بسته لوازم‌التحریر، دیوارنویسی با موضوع شهدا و انجام بیش از 2 هزار ویزیت رایگان در شهرستان مهریز از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کنگره 4 هزار شهید استان یزد است.

,

انتهای پیام/خ
 

,
]
زارع زاده فرماندار مهریز از ساخت باغ موزه دفاع مقدس در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.