آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن کرونا در اسلام آبادغرب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نادری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: جلسات آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن اسپوتنیک وی با حضور مدیران ستادی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و مرکز بهداشت شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب افزود: هم اندیشی جهت بسترسازی تزریق واکسن به گروه های کادر درمان نیز صورت گرفته و تجهیزات نگهداری واکسن فراهم شده و بعد از مرکز استان بزودی تزریق واکسن برای کادر درمان شهرستان که در معرض خطر هستند آغاز می شود.

نادری عنوان کرد: واکسن کرونا بعد از کادر درمانی به تدریج برای گروه های  پرخطر مردمی نظیر بیماران قلبی، ریوی و افراد مسن دارای بیماری زمینه ای تزریق می شود.

وی افزود: در فصل زمستان سرماخوردگی فصلی نیز شایع شده اما با توجه به اینکه هم اکنون  تست کرونا در مراکز ۱۶ ساعته شهرستان بصورت رایگان انجام می شود و ظرف 24 ساعت نیز نتیجه آن اطلاع رسانی می شود، لذا افراد علامتدار مراجعه می کند و حتما" از وضعیت سلامتی خود اطمینان حاصل پیدا می کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب مردم را به رعایت عدم حضور در اجتماعات، رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شستن مداوم دست ها توصیه کرد تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
محمدرضا نادری از آماده سازی بسترهای زنجیره سرد واکسن کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.