کدام گروه‌های مناطق زلزله‌زده در اولویت ساخت خانه هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول جمعیت امام رضایی های و مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهر زلزله زده سی سخت به منظور کمک رسانی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نادری مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان گفت: از شب وقوع زلزله گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد ولی عصر(عج) مستقر شد و عملیات اجرایی و کمک رسانی به مردم با تامین ۱۰۰تخته چادر، ۵۰۰تخته پتو و وسایل گرمایشی، آب معدنی، خشکبار، نان و غذای گرم را برای مردم زلزله زده آماده کردیم و که بیش از پنج هزار بسته آماده توزیع است.

,

وی افزود: در ادامه نیز شاهد تامین سایر نیازمندی های مردم به خصوص تامین وسایل گرمایشی به خصوص هیتر برقی برای شهروندان هستیم که بتوانیم این مهم را هرچه سریعتر اجرایی کنیم.

,

در ادامه نیز سردار خرم دل در خصوص آخرین تلاش های سپاه فتح در خصوص کمک رسانی به مردم شهرستان دنا گفت: تشکر می کنیم از ستاد اجرایی فرمان امام که پای کار آمدند و تلاش های خوبی در این حوزه داشتند قدردانی می کنم.

,

وی افزود:جلساتی با نهادهای مختلف شهرستان و استان در خصوص روند خدمات رسانی و ساماندهی وضعیت موجود و ارائه برنامه منسجم برای آینده یعنی بعد از گذر از اسکان اولیه و بهبهود وضعیت موجود صورت خواهد گرفت.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روند ساخت و ساز منازل مسکونی و احصا مشکلات در حوزه باغات نیز در آینده به طور منسجم و در هماهنگی با همه ادارات و نهادها عملیاتی خواهدشد.

,
یاسر صابری مسئول جمعیت امام رضایی ها در این نشست گفت: اولویت رسیدگی در فاز اول باخانواده های زلزله زده که سرپرست خانواده آن ها در زندان است، سادات و خانواده هایی که در آن زنان سرپرست خانواده هستند. 
,
 
,
این مسئول در پایان گفت: در فاز دوم ساخت و ساز را در برنامه داریم و تهیه لوازم مورد نیاز که پس از برآورد و ارزیابی اقدام خواهد شد.
,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه فتح از برگزاری نشست و جلسه ستاد بحران در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: روند ساخت و ساز منازل مسکونی و احصا مشکلات در حوزه باغات نیز در آینده به طور منسجم و در هماهنگی با همه ادارات و نهادها عملیاتی خواهدشد.