انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی به زودی شروع می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا، علیرضا رزم حسینی در نشست تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: دشمنان این کشور نمیخواهند ایران کشوری قدرتمند ، قوی و مستقل باشد برای همین تمام سعی خود را به کارگرفته اند تامانع قوی شدن ایران شوند،اظهار داشت: شرط پیروزی و موفقیت در استان یزد و پیشرفت های امروز ، تعامل، همدلی و همکاری مسئولین است که توانسته اند باهمراهی هم برمشکلات غلبه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,
 
,
وی با بیان اینکه گذشتگان پیش بینی کرده بود آینده فلات مرکزی ایران از جمله یزد به علت کمبود آب با مشکل توسعه مواجه خواهد بود تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات جمهوری اسلامی انتقال آب از عمق خلیج فارس و انتقال ان به طول ۸۲۰کیلومتر است که مراحل نهایی این اقدام بزرگ در حال انجام شدن است و به زودی آب خلیج فارس به یزد خواهد رسید.
,
 
,
رزم حسینی اداممه داد: هزینه اجرای این پروژه ۱۶هزار و۸۰۰میلیارد تومان می باشد و برای ۱۶هزار نفر اشتغال ایجاد میکند.
,
 
,
وی تصریح کرد:البته در طول تاریخ یزدی ها به تمام جهان اثبات کردند که میتوان با تلاش و پشتکار به پله های ترقی رسید وامروز یزد یکی از قطب های فولادی کشور است، مردمان سختکوش یزدی  خاک را شکافتند و با قناعت پیشگی واستواری به آب رسیده و از این آب تمام نیازهای خود را به خوبی برطرف کردند.
,
 
,
وی در ادامه به مسئولیت اجتماعی واحدهای صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد:این مسئولیت یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است که اگر به درستی به وقوع بپیوندد در هیچ روستایی بیکار وجود نخواهد داشت.
,
 
,
وزیر صمت در پایان با ببان اینکه کشور باید به رشد اقتصادی برسد گفت: کشوری که توانسته از وارد کننده سیمان،برق،فولاد و خیلی چیزهای دیگر درسال۵۷ به صادر کننده آنها در حال حاضر تبدیل شود حتما میتواند به رشد اقتصادی هم برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
وزیر صمت گفت: عملیات خط دوم انتقال اب خلیج فارس به فلات مرکزی به زودی به طول ۸۲۰کیلومتر شروع خواهد شد.