۲ میلیون اصله نهال در لرستان توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، شیرزاد نجفی در جلسه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان اظهار داشت: درختکاری همواره مورد توجه بوده که هر ساله از ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه برنامه های مختلفی با عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری به منظور گسترش فرهنگ حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی با اشاره به کاشت نهال افزود: در این ایام مسئولان و اقشار مختلف مردم، تشکل های مردم نهاد، همیاران طبیعت و دستگاه های اجرایی عضو نهضت سبز به صورت نمادین و داوطلبانه اقدام به کاشت نهال می کنند و در سرسبزی میهن اسلامی نقش ایفا می کنند.
,
 
,
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان تصریح کرد: امسال در هفته منابع طبیعی دو میلیون اصله نهال در لرستان توزیع می شود که این تعداد نهال در بین همه شهرستان ها و مرکز استان توزیع خواهد شد.
,
 
,
نجفی عنوان کرد: به دلیل شیوع کرونا، برنامه های این ایام با اعمال شیوه نامه های بهداشتی مربوطه اجرایی می شود و نهضت درختکاری و توسعه پوشش گیاهی کشور که در سال جاری بر اساس برنامه اقدام جهش سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از هفدهم آذرماه آغاز شده است، در ایام هفته منابع طبیعی و آبخیزداری جشن گرفته شود.
,
 
,
وی بیان کرد: تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی در میان اقشار مختلف مردم و مسئولان، گسترش تفاهم عمومی و جلب مشارکت مردمی برای حفاظت، احیاء، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی، آشنایی عموم مردم با اهداف، دیدگاه ها، سیاست ها، برنامه‌ها و ماموریت های سازمان از اهداف هفته منابع طبیعی می باشد.
,
 
,
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: یکی از نقاط عطف سال جاری، برگزاری نهضت نهال کاری همگانی با شعار نهال کاری همگانی، برای ایرانی سرسبز است که از اواسط آذرماه آغاز و تا هفته منابع طبیعی ادامه می یابد و با مشارکت مردم میلیون ها اصله نهال غرس می گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نجفی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، ۲ میلیون اصله نهال در لرستان توزیع می‌شود.