امروز باید به قدرت رسانه‌ای توجه شود/ رسانه‌های کشور با هم‌افزایی با دشمنان به مقابله بپردازند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، سردار یدلله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج رسانه فارس که در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: امروز قدرت رسانه ای آن مسئله ایست که باید مورد توجه باشد، رسانه امروز در خدمت کفر و استکبار است و با فعالیت بسیار سعی در جابجایی حسنه و بدی هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شیرازه,
وی افزود: رسانه های غربی خود را به عنوان برقرارکننده عدالت و دموکراسی نشان می دهند و حق را ناحق جلوه داده و به هرصورت و شکلی مطالب را ارسال می کند.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اگر بسیج رسانه ما با سایر رسانه ها هماهنگ نباشید، به رسالت خود نمی تواند عمل کند، اظهار داشت: در برابر رسانه های دنیا راهی نداریم جز اینکه بتوانیم با هم افزایی کار را به پیش ببریم.
,
 
,
سردار بوعلی احصا سایر ظرفیت ها و کشف آن که در سراسر استان وجود دارند را یکی از وظایف بسیج رسانه دانست و اضافه کرد: در صدا و سیما گفتم یکی از رسالت هایی که بر عهده رسانه مشخص کردن ظرفیت های پراکنده سراسر استان است و با هم افزایی به تولید مطالب بپردازند، این بسیار می تواند کمک کننده باشد و می تواند سطح مرکز فارس را به اندازه بیشتر بالا ببرد.
,
 
,
بنا به اظهار فرمانده سپاه فجر؛ آنانی که رسانه را کار فانتزی می‌پندارند باید در رویه خودشان تامل کنند و آرزو دارم رسانه بتواند نقش واقعی خود را ایفا کند.
,
 
,
ابراهیم شیشه‌گر دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر فارس نیز با تصریح اینکه برای ششمین سال متوالی این جشنواره در سطح کشور و سومین سال در استان فارس در دستور برگزاری قرار گرفت، گفت: در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس 140 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ١4 نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.
,
 
,
در این مراسم از زحمات مصطفی اژدری و محمدباقر معینی تجلیل شد و هادی رضایی به سمت مسئول سازمان بسیج رسانه و سهراب مظلوم رضایی به مدیر ایثارگران سپاه فجر فارس منصوب شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سردار بوعلی در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با بیان اینکه اگر بسیج رسانه ما با سایر رسانه‌ها هماهنگ نباشید، به رسالت خود نمی‌تواند عمل کند، اظهار داشت: در برابر رسانه‌های دنیا راهی نداریم جز اینکه بتوانیم با هم‌افزایی کار را به پیش ببریم.