سلامت مردم را در کنار سلامت انتخابات ملاک قرار دهیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (یکشنبه) در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگرانی بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: به هر حال ویروس منحوسی که جامعه بشریت را درگیر کرده و در همه جای دنیا همه مشغول مبارزه با آن هستند، در جای جای کشور ما نیز همه درگیر آن هستند و همه مسئولین و دستگاه‌ها نیز به دنبال آن هستند که در حوزه مسئولیتشان مشکلاتی که این ویروس ایجاد کرده است را مرتفع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کدخدایی با بیان اینکه باید از وزارت بهداشت تشکر ویژه داشته باشیم که در خط مقدم مبارزه با این ویروس است افزود: آنچه که اهمیت دارد این است که مبارزه و مقابله با این ویروس نیازمند مشارکت همه عزیزان و همه آحاد جامعه است و فقط مسئولین نمی‌توانند بار مبارزه با آن را به دوش بکشند.

,

سخنگوی شورای نگهبان گفت: از نخبگان سراسر کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ همراهی کنند که با وضعیت شیوع این ویروس منحوس، چگونه بتوانیم انتخابات سالمی برگزار کنیم.

,

کدخدایی با بیان اینکه در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم، گفت: چیزی حدود ۴۰۰ نفر از نخبگان درگیر این رقابت بودند و امیدوار هستیم حرکتی که امسال آغاز شد در بخش‌های دیگر ادامه پیدا کند. نظرخواهی از نخبگان می‌تواند مشکلات ما را حل کند و کمک عظیمی به مسئولین محسوب شود.

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نخبگان کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات ۱۴۰۰ همراهی کنند، گفت: در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم.