بررسی طرح شفافیت آراء نمایندگان در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح شفافیت آراء نمایندگان در مجلس به تصویب رسیده است و در حال حاضر در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه پس از بررسی کمیسیون آیین‌نامه داخلی این طرح دوباره به به صحن مجلس بر می‌گردد، افزود: اکثر نمایندگان به دنبال تصویب نهایی این طرح هستند.
,
 
,
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 100 درصد موافق اجرای قانون شفافیت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم و به این طرح رای مثبت داده‌ام.
,
 
,
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر چه طرح شفافیت آرای نمایندگان شاید در کوتاه مدت عوارضی به دنبال داشته باشد، گفت: اما این طرح موجب بلوغ اجتماعی در سطح کشور می‌شود.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شفافیت آرای نمایندگان جلوی رانت‌ها و فسادها را گرفته و موجب شفافیت در دارایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام حسن شجاعی،نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت آراء نمایندگان را بررسی می‌کند.