کوتاهی و بی توجهی از متولیان امر فرهنگ پذیرفته شده نیست / پرونده حرمت شکنی روز شهادت امام هادی در دستگاه قضا باز است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با حضور آیت الله صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب نباید شاهد عدم نظارت و بی توجهی  در حوزه فرهنگ باشیم و باید در اجرای برنامه ها مراقبت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با حضور آیت الله صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب نباید شاهد عدم نظارت و بی توجهی  در حوزه فرهنگ باشیم و باید در اجرای برنامه ها مراقبت شود, .,

وی با اشاره به اینکه کوتاهی از متولیان امر فرهنگ پذیرفته شده نیست، ادامه داد: باید نظارت ها به گونه ای در جریان باشد که شاهد هیچ گونه حرمت شکنی نباشیم.

,

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: به دنبال اتفاق اخیر حرمت شکنی در روز شهادت امام هادی (ع) در بجنورد در بازی های بومی و محلی، پرونده این موضوع در  دستگاه قضا استان باز است و امید است که دیگر شاهد این برنامه ها نباشیم.

, .,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ در ایران متناسب با نظام بوده، خاطرنشان کرد: فرهنگ نظام نیز یعنی فرهنگی مبتنی بر قرآن  و در اصطلاح فرهنگ دینی است که باید در صیانت از آن نهایت تلاش انجام شود و متولیان امر فرهنگ از آن مراقبت کنند.

,

 

,

مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند

, مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند, مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند,

حجت الاسلام رضا نوری ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: یکی از مواردی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح است مدیریت دینی و علوی است .

,

وی با اشاره به اینکه مدیران جامعه اسلامی باید بیانات امام علی (ع) در مدیریت را چراغ راهشان قرار دهند، گفت: مدیران جامعه اسلامی باید آگاه باشند که چگونه مدیریت داشته باشند و در برخورد با مردم و برای تقویت نفس خویش چه کارهایی انجام دهند.

,

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: مدیران و مسئولان در مدیریت به یک نفر اعتماد نکنند، زیرا بحث مردم و بیت المال به میزانی اهمیت دارد که باید به صورت پیوسته بر آنها نظارت داشت.

,

 

,

۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند

, ۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند, ۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند,

علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی همچنین در این جلسه خاطرنشان کرد: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، توسط دولت به استانداری خراسان شمالی ابلاغ و اجرایش طی ماه های اخیر در سراسر استان آغاز شده است.

,

این مقام مسئول گفت: این طرح به ادارات و سازمان ها ابلاغ شده است و تاکنون هفت هزار نفر از کارمندان فرزند معنوی برای خودشان انتخاب کرده‌اند و تحت پوشش قرار دادند.

,

 

,

انتهای پیام / رحمانی

]
حجت الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به اینکه بی توجهی متولیان امر فرهنگ به هیچ وجه پذیرفته شده نیست، گفت: باید نظارت ها به گونه ای در جریان باشد که شاهد هیچ گونه حرمت شکنی نباشیم.