تدارک «کودک شو» برای نوروز ۱۴۰۰/ چرا پرمخاطب‌ها معرفی نمی‌شوند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نصیری کارگردان «کودک شو» با اشاره به تولید این برنامه برای نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد: طی سال گذشته ۳۶ خانواده به مرحله فینال «کودک شو» راه پیدا کردند و حالا قرار است این ۳۶ گروه در قالب گروه‌های دو نفره با یکدیگر رقابت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا نصیری کارگردان «کودک شو»,

وی ادامه داد: این گروه‌ها سه مرحله را در برنامه نوروزی طی می‌کنند و درنهایت یک گروه به عنوان برنده نهایی انتخاب می‌شود.

,

نصیری درباره آیتم‌های برنامه نوروزی تصریح کرد: در این مجموعه هنرمندان حضور پیدا می‌کنند، خاطره بازی می‌کنیم موسیقی داریم و دوبله‌های منتخب گذشته را پخش می‌کنیم. آیتم‌های مسابقه برای پخش نوروز تغییر کرده است و همانطور که گفته شد آیتم‌های متنوعی تدارک دیدیم.

,

کارگردان «کودک شو» درباره زمان تولید این برنامه عنوان کرد: ضبط برنامه نوروزی شروع شده است و تا خود عید طول می‌کشد چون این مجموعه برنامه تا پایان ماه رمضان پخش می‌شود.

,

وی درباره رعایت پروتکل‌ها نیز توضیح داد: «کودک شو» نمونه موفقی از تولید برنامه در زمان شیوع کرونا بوده است از روزی که کرونا آمد برنامه متوقف نشد و در این یک سال هم حتی یک روز هم تعطیل نشد. ما در زمان تولید برنامه در استودیو تماشاگر نداشتیم و برای برنامه نوروزی هم نخواهیم داشت و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم. هر چند وقت یک بار آزمایش می‌دهیم و خدا را شکر در این مدت تاکنون یک بار هم هیچکس از عوامل برنامه به کرونا مبتلا نشده است.

,

نصیری با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامه عنوان کرد: این سوال برای من وجود دارد که چرا چند ماه است برنامه‌های پربیننده تلویزیون اعلام نمی‌شود.

,

وی در پایان درباره ویژگی‌های برنامه نوروزی «کودک شو» گفت: همانطور که این برنامه تاکنون مخاطب زیادی را جذب کرده است در نوروز هم تدارک برنامه‌ای متفاوت و هیجان آفرین را در نظر گرفته‌ایم و اطمینان می‌دهیم خانواده‌ها می‌توانند در این ایام کرونایی در منزل بنشینند و برنامه ما را ببینند. به ویژه که قرار است گروه برنده یک میلیارد ریال جایزه ببرد.

, گروه برنده یک میلیارد ریال جایزه,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
کارگردان «کودک شو» از طراحی و تولید ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۰ خبر داد که با فضایی متنوع و متفاوت ساخته می‌شود.