توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نقش بسیج و در راس آن دانشجو؛ در تمام دوران پر رنگ و قابل ملاحظه بوده است به گونه ای که حتی این قشر از افراد جامعه در کنار مشکلات و پرداخت تسهیلات تحصیلی، به صورت کاملا خودجوش رسیدگی به امور نیازمندان را در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

به برکت همین دانشجویان بسیجی و انقلاب دوست ایران اسلامی است که اکنون جامعه اسلامی در جنگ فرهنگی با دشمن پیروز میدان رقابت است، به برکت همین اندیشه‌های ناب اسلامی است که جوانان این مرز و بوم سنگرهای حق علیه باطل را در تمام عرصه محکم نگه داشته اند.

,

آری انقلاب اسلامی به همت دست های پرمحبت دانشجویان و بسیجیان و پاهای استوار آنها در دستگیری از نیازمندان گوی سبقت را ربوده و مدال طلای جهانی را برگردن این دلاورمردان آویخته است امروز ایران اسلامی سربلند تر از همیشه دست در دست نیازمندان گذاشته و رزق و روزی خود را از خدای قهار طلب می کند و در این راه انفاق را سرلوحه رسیدن به زندگی سعادتمند خود می داند.

,

به گونه ای که اکنون صنایع فولاد و شرکت ملی نفتکش ایران مستقر در استان هرمزگان در کنار گروه های جهادی بسیج دانشجویی کمک های مالی و غیر مالی خود را به دست نیازمندان این استان می رساند تا توشه ای باشد برای فردای قیامت، تا رزق و برکت عظیمی را هم در این دنیا و هم در آن دنیا از خدای متعال دریافت کنند، آری انفاق برکت زندگی هر مسلمانی است.

,

در همین رابطه مهدی نظری مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: در یک عملیات جهادی با کمک صنایع مستقر در استان هرمزگان و به همت گروه های جهادی بسیج دانشجویی، کل استان هرمزگان را تحت پوشش گروه های جهادی قرار می دهیم.

,

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان افزود: در راستای فعالیت های جهادی که کار عمرانی، فرهنگی و حل آسیب های اجتماعی است در حال حاضر نیز بسته های معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در بین خانواده های تحت پوشش گروه های جهادی بسیج دانشجویی توزیع شد.

,

نظری ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا، مایع دستشویی و ظرف شویی به به طور کلی بسته های مواد غذایی و بهداشتی است که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در یک برنامه ریزی برای سه سال آینده، نیازمند کمک مالی ادارات و استفاده از ابزارآلاتی مانند ماشین آلات هستیم تا هدف مندترپیش برویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نظری گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با همکاری صنایع فولاد و شرکت ملی نفتکش ایران در هرمزگان بسته های معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین خانواده‌های تحت پوشش گروه های جهادی بسیج دانشجویی توزیع کردند.