همت جهادگران بسیجی در روستای ماهمیران شهرستان خوسف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: حوزه‌های فعالیت جهادی برگرفته از مکتب انقلابی جزو شاخصه‌های بسیج است و در شرایط کنونی اجرای چنین فعالیت‌های میدانی برگرفته از اخلاص، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در میان جهادگرانی که توفیق کار جهادی در روستای ماهمیران را کنار آن‌ها داریم، کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را می‌توان مشاهده کرد که خالصانه در میدان قدم گذاشتند برای کمک به اجرای فعالیت‌های عام‌المنفعه و همچنین رفع محرومیت.

فرمانده سپاه خوسف گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که احساس کند نیاز به حضورش هست، با تمام توان قدم به میدان گذاشته و کار را به ‌نحو احسن انجام داده و مزیت این کار بر این اساس است که با توجه به اخلاصی که بسیجیان دارند، مسلماً اجر و مزد معنوی که در پیشگاه خداوند دارند به‌هیچ‌ وجه قابل قیاس با مسائل مادی نیست.

بشیری افزود: جهادگران تلاش می‌کنند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی با بیان این‌که گروه‌های جهادی زیادی داریم که در عرصه‌های تخصصی متناسب با نیاز، حضور پیدا می‌کنند افزود: فعالیت‌های تخصصی، تعمیر لوازم خانگی، فعالیت‌های عمرانی و کمک به خانواده‌های محروم و همچنین تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط گروه‌های جهادی شهرستان خوسف انجام می‌شود.

علی‌نیا مسئول گروه جهادی شهید برونسی نیز گفت: گروه جهادی شهید برونسی از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرد و تاکنون در مناطق محروم بازسازی ۳۶۰ مسجد، حسینیه و خانه را اجرا و تکمیل کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی فقط پنجشنبه‌ها فعالیت می‌کند که به همین دلیل نام آن را پنجشنبه‌های مهربانی گذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

گزارشگر: حمیدرضا تاکی

,

انتهای پیام/

, ,

 

,
, ]
بسیجیان گروه جهادی شهید برونسی در پویش پنج‌شنبه‌های مهربانی، فعالیت‌هایی از جمله عمرانی در روستاهای مختلف انجام می‌دهند.