نظارت‌های فراتر از پادمانی خلاف قانون است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس امروز (دوشنبه 4 اسفند) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای اظهار کرد: این بیانیه بر تردیدهای ما افزوده است. حسن نیت در اجرای قانون وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این بیانیه به نظر می‌رسد که لازم‌الاجراست که قانون مجلس یازدهم را خدشه‌دار می‌کند، در حالی که اگر اینگونه است این بیانیه بایستی به تأئید مجلس می‌رسید ادامه داد: اجرای بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای نشان می‌دهد که دولت در حال دور زدن قانون مجلس است، چرا که در این بیانیه فرصت سه ماهه به غربی‌ها داده شده است. 

,

کریمی با بیان اینکه دولت سابقه بدی در قانون‌شکنی دارد و مجلس نباید در برابر قانون‌شکنی قوه مجریه کوتاه بیاید اظهار کرد:برجام بدون لغو تحریم‌ها خسارت محض است؛ آیا تحریم‌ها حذف شده است که مهلت مجدد سه ماهه به غربی‌ها می‌دهیم؟

,

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاسوسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای اثبات شده است، گفت: به نظر می‌رسد که طبق بیانیه مذکور، تداوم اعمال نظارت پادمان را پذیرفته‌ایم.

,

وی با بیان اینکه در بیانیه مذکور، امکان نظارت‌های فراتر از پادمان وجود دارد افزود: کسانی که دربحث برجام در مجلس قسم بالله و تالله خورده‌اند و برجام را به ملت تحمیل کرده‌اند، حرفشان برای مجلس به عنوان نمایندگان ملت، کارشناسی و حجت نیست. 

,

انتهای پیام/

]
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه در بیانیه دولت با آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای امکان نظارت‌های فراتر از پادمان وجود دارد که خلاف قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌هاست،‌گفت: مگر تحریم‌ها حذف شده که به طرف غربی‌ها مهلت مجدد سه ماهه داده‌ایم.