محمود میرزایی در سمت رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان زنجان ابقا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهرعلی باران‌چشمه، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مجمع انتخاباتی هیات استان زنجان گفت: درس ادب، تواضع، افتادگی و گذشت از آموزه‌های این گود ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی اظهار داشت: سخاوت، دستگیری و گذشت در آستانه ورود به این رشته ورزشی، سرلوحه کار ورزشکاران قرار می‌گیرد و ورود به این گود با سرفرود آوردن در مقابل خداوند متعال آغاز می‌شود.

,

باران‌چشمه خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها نباید ماهیت اصلی را از ورزش‌های زورخانه‌ای که ریشه در اعتقادات مذهبی و به‌ویژه تشیع داشته و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دور کرده و یا تحت تاثیر قرار دهد.

,

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در خصوص راهکارهای توسعه و ترویج این رشته ورزشی در میان جوانان و نوجوانان گفت: افزودن بخش‌های جدید، به‌روز، جذاب و جوان‌پسند به این رشته ورزشی با حفظ ماهیت و هدف اصلی آن می‌تواند در ترویج آن موثر باشد.

,

وی اظهار داشت: برنامه‌هایی مانند «جوان زورخانه‌ای» در برنامه عصر جدید با خلاقیت و نوآوری‌های جدید می‌تواند به توسعه این ورزش کمک کند.

,

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه رای حداکثری در مجمع، مسئولیت رئیس هیات را دوچندان می‌کند، گفت: تلاش‌ها در راستای توسعه این ورزش باید بیش از پیش شود.

,

وی با بیان اینکه ورزش‌های زورخانه‌ای، ریشه در آئین، مذهب و اعتقادات ما دارد، اظهار داشت: اخلاق‌مدار و پهلوان‌منش بودن از بدیهیات این ورزشی بوده و انتظار از ورزش پهلوانی بالاست.

,

خلیلی تاکید کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای، الگوی اخلاقی جوانان در سایر رشته‌های ورزشی بوده و جهت ترویج اخلاق در ورزش باید همه چیز را حتی اگر علی‌رغم میل باطنی‌مان باشد نیز رعایت کنیم.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در آینده نزدیک، شهرستان‌ها را در تامین تجهیزات، حمایت خواهیم کرد و هیات‌های ورزشی باید این موضوع را از روسای شهرستان‌ها پیگیری و مطالبه کنند تا شهرستان‌ها نیز بتوانند قدرتمندانه در تمام برنامه‌ها از جمله استعدایابی و مسابقات حضور پیدا کنند.

,

وی با اشاره به افتتاح یک سالن احداثی جدید در شهرستان خرمدره، اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای در شهرستان‌ها بوده و امیدواریم با حمایت وزیر ورزش و جوانان و بنا بر قول مساعد ایشان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، شهرستان زنجان نیز بتواند سالنی در مجموعه ورزشی انقلاب، کلنگ‌زنی کند.

,

خلیلی با اشاره به برگزاری گلریزان سالانه در زورخانه‌ها برای آزادسازی زندانیان خاطرنشان کرد: امسال گلریزان به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند سال‌های گذشته ممکن نیست اما گلریزان با شرایط خاصی در 16 اسفندماه انجام خواهد شد.

,

وی افزود: اولویت اصلی در گلیرزان، ورزشکاران با جرایم غیرعمد هستند تا بتوانیم از خانواده آن‌ها در آستانه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، دستگیری کرده باشیم.

,

به گزارش موج رسا؛ در پایان این مجمع انتخاباتی از تورج فهمیمی‌راد (باستانی‌کار پیشکسوت زنجانی) برای فعالیت‌های توسعه‌محور ورزش‌های زورخانه‌ای در ایام کرونا قدردانی شد.

,

محمود میرزایی نیز با کسب حداکثر آرای مجمع انتخاباتی (16 رای) به مدت 4 سال در سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان ابقا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مجمع عمومی انتخابات رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان زنجان امروز (دوشنبه 4 اسفندماه) با حضور سرپرست فدراسیون برگزار و محمود میرزایی (رئیس فعلی هیات) با کسب اکثریت آرا در سمت خود ابقا شد.