مشکلی در تامین اقلام پروتئینی در استان زنجان نداریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص تامین گوشت قرمز یخ زده در استان زنجان اظهار کرد: گوشت قرمز یخ زده به مقدار کافی تامین و ذخیره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تامین اقلام پروتئینی مشکل خاصی در استان زنجان نداریم تصریح کرد: اقلام پروتئینی به مقدار کافی تامین و ذخیره شده و در حال حاضر نیز به مقدار کافی در بازار توزیع می‌شود.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه جوجه‌ریزی نیز به مقدار نیاز استان توسط مرغداریها انجام شده است افزود: تدابیر لازم تا پایان ماه مبارک رمضان در خصوص تامین اقلام پروتئینی از جمله مرغ و تخم مرغ انجام شده و مشکلی خاصی نخواهیم داشت.

,

وی عنوان کرد: همچنین در تامین نهاده‌های مورد نیاز مرغداریها مشکل خاصی وجود ندارد و نهاده‌ مورد نیاز مرغداریها از طریق سامانه بازرگاه تامین می‌شود.

,

تاراسی با بیان اینکه تنها نگرانی که داریم افزایش قیمت مرغ در برخی از استانها است که قیمت تنطیم بازار را رعایت نمی‌کنند بیان کرد: به وفور مرغ و تخم مرغ در استان وجود دارد و تا ماه رمضان نیز مشکلی در این باره نخواهیم داشت.

,

وی ابراز کرد: در آذر ماه امسال تنها 30 درصد نیاز مرغداریها به نهاده‌های دامی تامین می‌شد اما در حال حاضر 100 درصد نیاز واحدهایی که مرغ 45 روزه دارند تامین می‌شود.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل تاخیر در تخصیص نهاده‌ مرغداریها نیز برطرف شده و مشکلی وجود ندارد ادامه داد: هر واحدی اگر با این مشکل مواجه شود بلافاصله جهت حل مشکل به وزارتخانه اطلاع داده می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه توزیع گوشت قرمز یخ زده و مرغ یخ زده در صورتی که در بازار کمبود باشد انجام خواهد شد گفت: گوشت قرمز یخ زده در حال حاضر نیز در بازار به قیمت تنطیم بازار توزیع می‌شود.

,

تاراسی با تاکید براینکه تامین گوشت قرمز یخ زده برعهده ما بوده و نسبت به تامین آن اقدام می‌شود افزود: بعد از تامین به سازمان تحویل داده می‌شود و توزیع آن برعهده سازمان صمت است.

,

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در پایان در مورد خرید میوه‌های شب عید در استان زنجان اظهار کرد: میوه‌های شب عید امسال همانند سال گذشته توسط سازمان صمت انجام می‌شود و مباشران تعاون روستایی نیز در این زمینه همکاری لازم را با سازمان صمت انجام می‌دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای تامین اقلام پروتئینی تا پایان ماه مبارک رمضان در استان زنجان انجام شده است گفت: مشکلی در تامین اقلام پروتئینی در استان زنجان نداریم.