شعار علیه وزیر ورزش و ارتباطات مقابل ساختمان مجلس/ کسی از دست هواداران استقلال در امان نماند!+تصاویر
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با وجود اینکه باشگاه استقلال شب گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هرگونه تجمع از سوی هواداران غیرقانونی است، اما صبح امروز (سه‌شنبه) شماری از هواداران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هواداران استقلال با شعار علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواستار استیضاح وی شدند. همچنین این تعداد از طرفداران استقلال علیه مدیران باشگاه شعار داده و خواهان جدایی آنها شدند. بسیاری از هواداران معترض آبی‌های تهرانی با بنرهای شعاری خطاب به مسئولین باشگاه و وزارت ورزش در محل خیابان بهارستان حاضر شدند.

,

پس از کُری‌خوانی‌های محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در فضای مجازی، شماری از هواداران استقلال نیز به این موضوع اعتراض داشته و علیه او هم شعار دادند.

,

در بین این اعتراضات ناگهان افرادی معلوم‌الحال و بدون ماسک وارد گود شدند و با ضرب‌وشتم یک بانوی هوادار اقدام به تشویق اذهان طرفداران تیم استقلال کردند. گفته می‌شود این افراد که ظاهری شبیه به الواط و اوباش داشتند، پیش از این در تمرین استقلال هم دیده شده بودند و البته که شنیده می‌شد آن‌ها موضع حمایتی از سرمربی آبی‌ها داشتند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
هواداران تیم استقلال امروز در اعتراض به شرایط موجود مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.