آغاز بهره‌برداری از ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با حضور فرمانده کل سپاه در مشهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی غفورپور، فرمانده قرارگاه شهید برونسی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: امروز آیین بهره برداری از حدود ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی داریم که بخش عمده ای از این پروژ ها در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار و محروم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به افتتاح بخشی از پروژه های مربوط به دهستان های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: فرماندهی کل سپاه حمایت های بی دریغی از پروژه‌های محرومیت زدایی دارند و این پروژه ها به ثمر خواهد نشست.

,

فرمانده قرارگاه شهید برونسی گفت: باتوجه به محدودیت منابع، از نظر ریالی و حجمی بهسازی و پاکسازی کال اسماعیل آباد در حاشیه شهر مشهد با کمک شهرداری مشهد به عنوان بزرگ ترین پروژه افتتاح خواهد شد.

,

وی افزود: در بخشی از مدارس در حاشیه شهر مشهد که وضعیت نامناسبی داشتند عملیات زیباسازی و بازسازی و اقدامات فرهنگی صورت گرفته که رضایت دانش آموزان و اولیای دانش آموزان را در پی داشته است.

,

انتهای پیام/

]
سردار غفورپور گفت: امروز آیین بهره برداری از حدود ۵۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان خراسان رضوی آغاز شد که بخش عمده ای از این پروژ ها در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار و محروم است.